Super mooi resultaat van kleuren en knippen, Monica ziet gelijk wat moet gebeuren met je haar, ik kom zeker terug
Highlights - half hoofdToon alles…
Sonata•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer een gezellig bezoek, super tevreden met het resultaat en hopelijk kunnen ze de komende tijd gewoon open blijven!!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Marco•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een mooie salon schoon en hygiënisch vriendelijk en perfect geknipt.
Vrouwen knippen
Johanna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn kleindochters waren heel erg blij met de geknipte haren en de vlechten die de kapsters erin gemaakt hadden. De jongste heeft hem zelf tot in de zwembad erin laten zitten. Na het zwemmen moesten we zelf de haren wassen, dus helaas daar ging de vlecht.