Top en vakkundig geknipt, enthousiaste leuke meid.. en nèt dat beetje extra.. mijn dochter voelde zich weer een topmodel ;)
Meisjes knippen
Julie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben voor het eerst door Iris geknipt en ben hier zeer tevreden over. Ze dacht goed met mij mee en is zeer professioneel bezig.
Ik ging weer, zoals altijd, met een goed gevoel huiswaarts.
Vrouwen knippen
Ellis•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd weer super tevreden! Ook houden ze zich zeer netjes aan alle noodzakelijke maatregelen! Complimenten!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Desmond•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig geholpen en de kleine meid was super trots op der mooie invlecht!
Meisjes knippenToon alles…
Amanda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer super gezellig weer en een heerlijk onstpan moment