Snel een afspraak kunnen maken en goed geholpen. Ze hebben allerlei maatregelen voor COVID-19 genomen maar desondanks toch een heel ontspannen bezoek. En goed geknipt :-)
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Oh ik ben weer zo blij met m’n korte koppie🤩.
Dankjewel Deborah
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Nathalie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een feestje 🥳 om na de vakantie door Deborah geknipt te worden!