Deborah was weer in topvorm, sociaal en professioneel, nam ook eens meer tijd dan anders, helaas groeit mijn haar niet meer zo snel, dus: tot over een paar maanden!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Tom•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel zonder opdringerig te zijn. MONICA is zeer deskundig.