Netjes geknipt! Was daarnaast geduldig en lief voor mijn kleine van 1,5 jaar!
Jongens knippen
Rishayan•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben weer heerlijk geknipt
Kan er weer lekker tegen aan
Bedankt
Vrouwen knippen
Nathalie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ook op de "vroege" morgen vrolijk, vriendelijk en netjes geholpen. 😁En uiteraard weer goed geknipt! 👍
Mannen knippen
Desmond•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De dames van Knappe Koppies zijn altijd gastvrij en vriendelijk. Het is echt even een ontspanningsmomentje
Behandeling door Deborah•Wenkbrauwen - threaden
Christel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Laat de feestdagen maar komen, mijn haar zit alvast goed. Geen strooigoed in een of andere hoek maar wel een warm doekje in de nek, prettige dagen en tot volgend jaar!