Wist niet 100% wat ik wilde, maar na goede suggesties en samen denken heel blij geworden met het eindresultaat. Bedankt weer!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Joyce•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen door Monica! Goed, deskundig advies gekregen en onwijs blij met het resultaat. Ze luistert heel goed. Ik vertrouw mijn haren in haar handen!
Vrouwen kleuren
Isaura•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede service en vriendelijke dames die nog eens erg goed kunnen knippen.