Weer goed gekleurd en geknipt!
Zit weer helemaal mooi!
Dankjewel
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door de jarige jet, helemaal goed!
Styling door Deborah•Mannen knippen
Tom•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd goed en gezellig
Vrouwen knippen
Karin•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Er wordt goed naar je geluisterd en de kapsters zijn ontzettend vriendelijk
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerkers begrepen meteen wat ik bedoelde, wat nog nooit eerder is gebeurd. Dat en de gezellige sfeer maakten dat ik meer dan tevreden naar buiten liep.