wat waren jullie ontzettend lief voor mijn dochtertje van 3!
jullie stelde haar op haar gemak en maakten een leuk praatje....
ookal is naar de kapper gaan niet het leukste wat Lotte vind jullie hebben het echt top gedaan!
dankjewel :-)
Vrouwen knippen
Felicia van Roon•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was weer helemaal naar wens
Mannen knippen
Edwin de Man•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Er wordt goed gekeken naar het haar en hoe het valt zodat het goed geknipt wordt.
Sfeer is altijd heel goed in de kapsalon!
Kinderen knippen
Lucas •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
good as always!👍
Styling door Deborah•Mannen knippen
Desmond•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na een goed geknipt en gekleurd kapsel, ga ik hier altijd met een goed gevoel de deur uit. Lekker momentje voor jezelf, zo belangrijk! Dankjewel Monica.