Het was gezellig druk. Goed geknipt en tijd voor de klant. wat een geweldige zaak.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
annemiek kalkman•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
goed, op tijd & gezellig.
Vrouwen knippen
Jan•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top kappersbezoek gehad! Lang opzoek geweest naar een fijne goede kapsalon. Nu zeker gevonden!
Vrouwen knippen
Joanne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijke ontvangst ! Direct bij binnenkomst op afgesproken tijd aan de beurt. Mijn kapster was niet alleen zeer bekwaam maar ook uitstekende en service gerichte gastvrouw. Voortaan ga ik naar deze kapperszaak !
Mannen knippen
Hans•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sinds dit jaar eigenlijk mijn nieuwe vaste adres geworden!
Elke keer weer loop ik met een tevreden gevoel en een strak kapsel naar buiten.
Aanrader!!!