Voor het eerst door Iris geknipt ze begreep helemaal wat ik bedoelde me haar zit ook echt goed bedankt
Vrouwen knippen
francis•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede en snelle knipbeurt
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben er weer
Styling door Deborah•Vrouwen kleuren
Joke Kop•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer bij deze salon maar zeker voor herhaling vatbaar. Er hangt een gezellige, relaxte sfeer en de dames geven goed advies. Nette, schone salon. Keep up the good work!