Ben weer erg tevreden over de kleur en m'n kapsel.👍
Styling door Deborah•Vrouwen kleuren
JOKE KOP•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter vond het fantastisch, heerlijk eerst haar haren gewassen en super goed geknipt daarnaast is het gewoon super gezellig met de dames👍
Vrouwen knippen
Cynthia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en aardige kapsters
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ben ik een ander mens geworden door mijn knipbeurt vandaag. Heerlijk gewoon een verwennerij. Ik wil mijn haar laten groeien, maar dan heb je zo'n k.t periode dat je haar niet goed wil vallen. Nou dan kom je toch, er is weinig afgeknipt, lekker weer een ander kleurtje en ik loop er weer super leuk bij. Dank je wel deborah.