Hartelijk ontvangst en zeer tevreden over de kleur-en knipbeurt.
Hoofdmassage ook zeer aan te raden.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen kom zeker terug vriendelijk personeel
Joke•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service en behandeling. Dik tevreden zoals altijd!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Was hier pas voor de 2e keer, maar ben echt super tevreden.
Ellen•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de 1e keer dat ik hier mijn haar heb laten verven en knippen. Best spannend! Maar wat ben ik blij met het resultaat. De volgende afspraak staat alweer ingepland.