Weer geknipt door topstyliste Chantal, blij met een “knap” koppie
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Edith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Riley heeft mijn haar weer perfect gekleurd, weer blij met mijn opgefriste kleur 👍
Kleuren - uitgroei
Edith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga al jaren met veel plezier naar deze kapper. Kom altijd weer tevreden thuis met mijn (nieuwe) kapsel. Vakkundige kapsters en gezellige gemoedelijke sfeer.
Styling door Deborah•Kleuren - volledig
Belinda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Chantal•Mannen knippen
Nick•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
alrijd top bij knappe koppies. De kapsters zijn allemaal professionals. Zijn super vriendelijk en wat nog fijner is, ze zijn altijd op tijd klaar. Gewoon top.