Ik laat me bij voorkeur door de baas behandelen al moet je dan wel geduld hebben gezien haar drukke agenda. En bereid zijn om zaterdagochtend vroeg te ontwaken. Maar het was het weer waard, tot volgend jaar maar weer!!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Tom•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer is het weer fantastisch hoe deze Knappe Koppies mij met een knap koppie naar huis te laten gaan.