Afspraak maken via wegsite is top. En Jamal knipt super netjes.
Styling door Jamal
Theo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor (alweer) een zeer professionele knipbeurt, inclusief gezellig pratend de oplossingen voor alle wereldproblemen te bespreken, is Manon zondermeer de juiste persoon. Voor lange zinnen schrijven ben ik meer geschikt, maar dat terzijde. Ze is absoluut een aanrader dus!!!
Rob•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sterren zeggen genoeg. Gewoon top
Styling door Jamal
Robert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect en professioneel zoals altijd
Norah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon TOP!
Jamal is altijd relaxt en goed in zijn werk!