Makkelijk om een afspraak te maken via de site.
Prettige sfeer, goed geknipt.
Trees•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vaste klant omdat het nooit tekeer stelt!
Styling door Jamal
Nick•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Jamal
Bert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed .... zoals het zou moeten ....
Styling door Jamal
Piet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon zag er gelijk goed uit en toen ik aan de beurt was heeft Jamal mij geweldig geknipt over het algemeen een geweldige ervaring. Ik kom graag terug