He did a really good job with my new haircut. We shared some good conversations en I felt really good afterwards :)
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Daniëlle•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor het eerst bij Krisztian geweest en ik vond het een fijne ervaring. We hebben lekker gekletst en hij heeft mijn haar zo geknipt zoals ik het wilde. Hij gaat deskundig te werk en met precisie. Het is lang geleden dat ik ervoor koos om een groot stuk van mijn haar af te knippen, maar ik ben blij dat ik dat bij Krisztian gedaan heb. Ik ga hier zeker terugkomen.
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Luca•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom heel graag bij Krisztian, en hij heeft mijn haar heel mooi geknipt.
Styling door Krisztián•Mannen knippen
Jesse•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Minden szuper volt. Nagyon kedves és tehetséges a Krisztián.
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Kingi•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds lang tijd niet zo'n fijne kapper gevonden.. en hij is nog gezellig ook!!