Krisz heeft mij geweldig geknipt, en begreep de look waar ik voor ging beter dan alle andere kappers die ik hiervoor had. Naast een getalenteerde kapper is Krisz ook erg symphatiek. Ik kan een knipbeurt van Krisz zeker aanraden en kom sowieso terug!
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Iza•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
👌👌👌👌👌
Styling door Krisztián•Mannen knippen
Glenn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geknipt
Styling door Krisztián•
Vrouwen kleurenToon alles…
vanessa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kris is een ontzettend lieve jongen! Het was een hele leuke ervaring en mijn haar voelt weer gezond!