Super tevreden over mijn prachtige biab nagels! Ik heb een nieuwe felle kleur uitgeprobeerd en ben onwijs blij. Dankjewel Kris, ik blijf vaste klant 🥰
Behandeling door Kris•Nagelversteviging
Julia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel aandacht voor detail, hygiëne en comfort!
Behandeling door Christina D.•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed werk, helemaal happy.
Behandeling door Anastasia•Nagelversteviging
Maria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dicht bij mijn huis, schoon en hygienisch salon en ze doen hun werk erg goed.
Behandeling door Anastasia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Niusha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Best BIAB and the quickest I think I’ve ever had! I’m still shocked at how fast my appointment was, and the quality was still so high.
Cant wait to come back next month