Fijne plek, werken hygiënisch en blij dat ik er lekker relax mijn nagels kan laten doen.
Behandeling door Christina D.•Nagelversteviging
Zanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great! They work very detailed and always do a good job!
Behandeling door Anastasia•Nagelversteviging
Marina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
“Inna is incredibly talented and friendly! She did my nails beautifully, and I couldn’t be happier with the result. I’m already looking forward to my next appointment with her. Highly recommend!”
Behandeling door Inna•Gellak manicure
Hema•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfectie, zowel voor het afhalen van de oude laag als ook bij het aanbrengen en stylen van de nieuwe kleur. Happy customer!
Behandeling door Kris•Nagelversteviging
catrin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always, Inna was fantastic! She was quick, efficient, and did an amazing job on my nails. I will definitely be back!