Speciaal vanuit Dronten kom ik naar Nathalie Nu ook met schoondochter die fantastisch is geknipt en wat een prachtige krullen!
Altijd goed, vakkundig, lief en vertrouwd
Aanbeveling!
Föhnen / Stylen
margriet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky gaf mij de beste advies! Erg behulpzaam en vriendelijk
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The staff is always helpful and nice, and I always get the styling I came for
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Matthea did a really great job with my haircut. Totally will come back for my next haircut :)
Mannen knippen
Mahmoud•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was onze of the best experience I had. I am very very happy with my hair.
Definitely going back !