Super fijn geholpen, stratte wel half uur later maar hé, ook leuk om resultaat van anderen te zien die tevreden de deur uit lopen 😉
Vrouwen knippen
Gerline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd weer een fijne ervaring! Mijn haar zat weer super mooi !
Föhnen / Stylen
Samantha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky is geweldig, lief, professioneel en denkt mee! Dit wordt mijn vaste adres <3
Behandeling door Vicky•
Medische pedicureToon alles…
Anouk•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is veel persoonlijke aandacht. Men luistert heel goed naar wat jij wil. Iedereen is vriendelijk. Men geeft goede adviezen passend bij jou haartype. Echt veel verstand van krullen!
Föhnen / Stylen
hinde•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon waar je echt als een ander mens met een geweldig kapsel naar buiten loopt.