Werd geholpen door een stagiaire wat ik niet zo fijn vond omdat Vicky na de behandeling niet kwam controleren.
Behandeling door Vicky•Pedicure
Immy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
L Equipage is voor mij een plek waar ik kan ontstressen, waar het gezellig is, en laagdrempelig. Ik kom er herboren uit
Behandeling door Vicky•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Suzanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top!
Föhnen / Stylen
Jane•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie knipt mij nu ruim een jaar. M'n haar zit steeds beter! en: het blijft ook steeds langer goed zitten! Blij mee. Ze kijkt goed naar hoe het haar van nature valt. De sfeer is ook gezellig :-)