Erg slordig, ook nadat ik dit had aangeven en ze het hebben verbeterd. Begrijp dat er korting wordt gegeven bij stagiaires, maar deze is niet doorberekend.
Gellak manicure
Imke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ging voor een pedicure bij vicky.. ze was geweldig zorgzaam deskundig en efficiënt.. bij alles wat ze deed gaf ze advies.. toppie ❤️
Behandeling door Vicky•Pedicure
Esmiralda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak, fijne mensen, heerlijke behandeling
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
André•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feest! Professioneel, hartelijk en perfecte prijs/kwaliteit verhouding.