Daar wordt je geknipt door zeer vakkundige kapsters in een hygiënische, zeer vriendelijke en gezellige sfeer.
Booking on line is goed georganiseerd met reminder een dag voor je afspraak; erg prettig!
Mannen knippen
mike•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Iedereen is zeer vriendelijk en deskundig. Ik ben compleet verwent
Behandeling door Vicky•Facials / Gezichtsbehandelingen
L Ridderstaat•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lief, stelde mijn dochter op haar gemak en liet haar mooie haarspeldjes uitkiezen voor in haar vlecht. Niet teveel van haar haren afgeknipt. Helemaal top!