Super aardige en bekwame kapster. Ik vertrouw mijn krullen aan niemand anders meer toe!
Föhnen / Stylen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Snelle en goede service!
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling viel echt tegen. Ik betaalde voor een gelmanicure, en ik had mijn nagels op vreemde lengtes geknipt, mijn vingers bloedden na afdelingen, en ik had één laag doorzichtige toplaag - maar helemaal geen gel. Slechtste manicure die ik ooit heb gehad.
Behandeling door Vicky•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren erg tevreden!
Föhnen / Stylen
Eveline•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great Color and service l get many complements on my hair Color.