Superleuk! Veel geleerd over krullen, heel blij mee. Ik kom graag terug. Nathalie is enthousiast over haar vak, en heeft me echt goed geholpen. Dank je wel!
Föhnen / Stylen
esther•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker klantvriendelijk
Behandeling door Vicky•
PedicureToon alles…
Djamairo•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky doet het super, stelt je op je gemak en heeft alle aandacht
Behandeling door Vicky•Medische pedicure
Pyt•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke medewerkers, goede afspraken en keurige timing.TOP
Behandeling door Vicky•
PedicureToon alles…
Marie-Rose•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
As always Nathalie was amazing, she saved my hair yet again! Go get your curls under her magical hands :)