Altijd een feestje om hier te komen.Nathalie heeft mijn wenkbrauwen weer mooi in vorm gebracht en gekleurd. Ze is altijd vriendelijk en erg vakkundig. Een absolute aanrader!
Wenkbrauwen - threaden
Maureen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke salon & ben superblij met m’n krullen. Voelt echt alsof ze herboren zijn! 😍
Highlights - heel hoofd
Esmee•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig voert Vicky de behandeling uit, terwijl ze ondertussen oprechte belangstelling toont in mijn leven. Het is altijd n gezellig samenzijn met Vicky, ze is echt een topper! xXx
Behandeling door Vicky•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Kika Verlee ☆•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm ontvangen, vriendelijke mensen en kwalitatieve service! Ik kom zeker terug