Bij "sfeer" gaf ik deze keer 4 sterren i.p.v. 5, maar daar kunnen alle medewerkers niets aan doen.
Het was de middag vóór de persconferentie van Rutte en de Jonge.
Er zouden strengere maatregelen worden verkondigd en iedereen was een beetje gespannen.
Vrouwen knippenToon alles…
Flynn•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie heeft mijn haren echt weer in shape gebracht ben er super blij mee! Ik kom zeker weer terug
Föhnen / Stylen
Leandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is amazing I love this place. I always get the best service there. Highly recommended and appreciate it.cant wait for next visit. Thank you Nathalie For all your advices!!!!!
Föhnen / Stylen
Goldios•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Probleem opgelost
Medische pedicure
Huisman•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fibroblast laten doen onder mijn ogen. Vanwege te slappe huid.
Na 2 dagen al zo blij mee! Mega verschil!
Deed wel pijn. Maar wie mooi wil zijn...