Lekker verwend door Soraya..als je naar buiten loopt voel jij je 10 jaar jonger. Dankjewel Soraya
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
marika•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon en er wordt veel aandacht aan je nieuwe kapsel besteed.
Mannen knippen
Maikel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My new favorite salon 💖
Manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al minstens 18 jaar klant bij Vicky. Verschillende behandelaars gehad en allemaal erg vakkundig. Ze hebben diverse behandelingen in combinatie met een zeer goede (krullen) kapsalon.
Behandeling door Vicky•Facials / Gezichtsbehandelingen