Geweldig Nathalie Reyes eres la mejor ,lang gezocht naar een krullen kapper en uiteindelijk gevonden via mijn nichtje Gracias 😘 top team erg vriendelijk en gastvrij 👍
Saludos Margarita.
Föhnen / Stylen
Margarita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke kapster. Mijn haar was echt mooi gedaan. Ging naar een bruiloft en zat hele avond goed. Zeer tevreden. Ga zeker nog een keer heen
Opsteken
Cadisha•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The gelcolor became dirty after only one week. Still spotted after putting aceton. It seemed like the color was quality.
Behandeling door Vicky•Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al jaren naar deze kapper. Ze weten hoe ze mijn krullen moeten knippen. De kleur heeft ook mooi gepakt. Happy with my curls.