Ik werd die dag heel erg goed ontvangen en alles zag er super mooi uit. De behandeling verliep vlekkeloos en je kon goed een praatje maken.
Behandeling door Margje•Wimper permanent
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Erg lief en proffesioneel geholpen. Wimpers waren ook top, veel complimenten gehad op mijn bruiloft. Enige minpuntje is dat er geen pinapparaat is.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen door Margje en ze is heel kundig in het wimpers zetten helemaal geweldig ze zijn prachtig
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Anja•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben verhuisd naar Barneveld maar kom nog regelmatig naar Eindhoven om daar heen te gaan. Ze doet het super
Behandeling door Margje•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
iris•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice visit, everything went smoothly and professional. Love my wimperextensions!