altijd goed! Gezellig en voel me zeer op mijn gemak.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Nathalie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden over de kwaliteit van de wimperextentions, de wijze waarop en door wie ze worden ‘gezet.’
Als ik iets zou moeten noemen ter verbetering: de mogelijkheid bieden om in de salon te pinnen.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Lieke•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was beter als ik verwachtte .
Behandeling door Margje•Wimperextensions
petra•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, good ambience and a very sweet dog!
Behandeling door Margje•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
May•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldig mens! Zo lief en spontaan. Heeft alles uitgelegd. Daarnaast is haar hond ook een geweldige sfeermaker. Meteen mijn beste vriend.