Ze gaf een goed advies, keek goed naar wat nodig was en was super aardig!
Behandeling door Marlotte oud•Wenkbrauwen - threaden
Wilma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaring gehad bij LaLique en Ashley.
Hele fijne sfeer, erg professioneel en ben goed geadviseerd. Daarbij superblij met het resultaat, heb direct mijn volgende afspraak geboekt. Aanrader!
Wenkbrauwen lamineren
Maud•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, echt advies op maat. Superblij met mijn wenkbrauwen en deze locatie in de buurt.