Zelma is enorm vriendelijk en begaan. Heel zorgzaam. En een goede kapster, want mijn haar is perfect geknipt! Ik ben er heel blij mee en krijg veel complimenten van mijn directe omgeving.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Nicolette•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zelmy was super aardig en dacht mee. Kwam in met oud geverfd haar en wou het lichter. Ze dacht mee en samen zijn we tot een oplossing gekomen. Geweldige aandacht voor je haar.
Styling door Zelmy•Balayage
Kayleigh•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne ervaring
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Ineke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zelmy heeft me fantastisch geknipt en goed advies gegeven.
Styling door Zelmy•Mannen knippen
Pelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Zelmy. Ze is erg deskundig, ze luisterde goed naar mijn wensen en zette deze wensen om in een mooi resultaat. Ik heb mijn kapper in Heemstede gevonden