Het was als altijd perfect!
Bedankt :)
Ciao Monica
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Monica•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige uitleg over mijn haar en adviezen gekregen.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Hilleke•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was als altijd perfect! Bedankt en tot de volgende keer.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Monica•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend weer
Styling door Zelmy•Mannen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer super goed gedaan door Zelmy.
Ben blij met haar.Door mijn styl haar moet er vaak extra tijd aan besteed worden. Hier neemt ze dan ook alle tijd voor. Mocht er toch iets nog iets niet naar te tevredenheid zijn staat ze altijd voor mij klaar.Mijn dochter met haar mooie krullen ziet er ook altijd mooi uit en krijgt goede tips hoe ze de haar kan doen.