Hele fijne behandeling gekregen. Mijn haar is met zorg en en professionaliteit geverft en geknipt. Onwijs blij mee
Styling door Zelmy•Vrouwen kleuren
Mandy de Raaf•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Had mijn haar een beetje verpest (kleuring) en Selmy heeft dat heel goed weten te redden zonder dat ze gouden bergen beloofde. Fijn mens en verstand van haar vak. Absolute aanrader!
Styling door Zelmy•Vrouwen kleuren
Marissa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
luistert erg goed naar de klant met oprechte interesse. Daarnaast merk je de passie voor het vak. Kortom: aanrader!
Styling door Zelmy•Mannen knippen
Stefan•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige week zaterdag heb ik mij hier laten knippen en ik was erg tevreden over het eindresultaat. Het was iets anders dan dat ik het normaal heb en dat valt erg goed in de smaak. Ze weet goed wat ze doet en hoe het er uit komt te zien. And last but not least, ik zag geen losse uitstekende haartjes meer en de randen waren mooi strak.