Zelmy is een erg fijne kapster die de tijd neemt om jou en je haar te leren kennen. Ik was op zoek naar een goede kapper in Haarlem nadat ik hiernaar toe ben verhuisd en ik heb haar gevonden!
Styling door Zelmy•Mannen knippen
Tim•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij aankomst werd ik direct vriendelijk ontvangen. Een kopje thee aangeboden gekregen en met een prachtig kapsel de deur weer uitgelopen. Ook super fijn advies meegekregen.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Mandy de Raaf•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig geknipt en gekleurd, ben erg blij.
Styling door Zelmy•Vrouwen knippen
Agnes•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede ervaring gehad bij La Lopez Palace. Vriendelijke behandeling, ze neemt echt de tijd voor je en geeft goede tips. Erg tevreden met het resultaat. Ik kom zeker terug!