Dank je wel, Doreen! Het was een hele fijne eerste ervaring bij de schoonheidsspecialiste en ik kom graag terug. Ik was bang dat ik thuis zou komen met allerlei dure producten, maar het advies dat ik kreeg was eerlijk en passend. Mijn huid voelt nu al minder gestresst aan en het heeft me de motivatie gegeven om het goed te blijven verzorgen.
Behandeling door Doreen
Darlene•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad!
Behandeling door Doreen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne behandeling weer! Top Doreen, dankjewel. Een heerlijke massage en daarna een grondige reiniging. Het goudmasker voelde goed aan en mijn huid is ervan opgeknapt.
Behandeling door Doreen
Lucienne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd iets nieuws en altijd even goed
Behandeling door Doreen
Maria•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer top. Doreen neemt de tijd en de behandeling is fijn.