De behandeling was lekker en de massage was boven verwachting goed
Behandeling door Doreen
N•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel fijn, na een lang tijd lekker rust gekregen .
Behandeling door Doreen
Hatice•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn dat ik deze salon heb ontdekt in mijn buurt ! de massage was superfijn en goed. Ook de gezichtsbehandeling vond ik erg fijn, het is voor mij nog even wennen aan de andere produkten. Ik voelde me helemaal op mijn gemak bij Doreen, zij is echt een heel aardig en rustig persoon en doet haar werk met toewijding en aandacht. Ik kom zeker terug !
Behandeling door Doreen
Karina•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer gastvrij, hartelijke ontvangst. Ontzettend relaxte en goede behandeling. Geen overbodig geklets, gewoon to-the-point. Prima informatie en deskundig advies (desgevraagd). Gewoon perfect.
Een aanrader !
Behandeling door Doreen
José•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, eerst een korte maar heerlijke massage en daarna een grondige gezichtsbehandeling. Doreen weet wat ze doet. Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.