Super ervaring, erg vaardige en vriendelijke behandeling.
Behandeling door Havva Is•Pedicure
I.•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Nails are just what I wanted and great facilities and nail artist
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Natacha•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagelstickers!
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Anoniem•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Supere mooie biab gezet! Super strak en ze heeft vele mooie kleuren. Altijd gezellig in de salon 🤗
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Martine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Havva is een toppertje, ze is heel precies en laat je nooit ontevreden de deur uit gaan. Ze neemt de tijd om mee te denken over kleuren (ze heeft prachtige kleuren) en vormen en ze is heel vriendelijk. Haar salon is mooi en schoon, de hygiene spat ervan af en je voelt je heel welkom. Ik kom nu al 2 jaar bij Havva voor mijn nagelbehandelingen en ik ben heel tevreden! :)