De salon was moeilijk te vinden. Maar toen me dat toch lukte, was zij het direct met me eens dat dat een moeilijk punt was.
Verder was de ontvangst door haar meteen heel vriendelijk.
Zij doet haar werk duidelijk met vakmanschap en talent.
Ik zal graag bij haar terugkomen.
Behandeling door Havva Is•Pedicure
Ben•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig,iedere keer kom ik er blij weg,nagels weer mooi,vriendelijk en netjes, altijd gast vrij.Echt een aanrader. Wimpers en wenkbrauwen heel mooi geworden en harsen gaat en doet ze ook heel goed,dus mensen stap er eens binnen. Groetjes Tineke
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Tineke•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige en ruime ruimte, welkom ontvangst en prima behandeling van Havva.
Behandeling door Havva Is•Pedicure
marianne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Havva is een deskundige weet heel goed wat ze doet en stelt je erg op je gemak.
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Sasja•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Havva is meestal meer bezig met mijn vakantieplanning dan ikzelf. Ze zal mij in ieder geval nooit met onverzorgde wenkbrauwen op vakantie laten gaan! Hahaha. Super dat de schoonheidsspecialiste zo met de klant meedenkt!
Behandeling door Havva Is•Wimpers en/of wenkbrauwen verven