Het is zo een fijne ervaring altijd in deze salon. Ze doorgrond goed waar je wensen liggen en gaat er nauwkeurig mee aan de slag!
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Sabrina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Havva is de beste voor nagels en wenkbrauwen, ik ben weer helemaal blij! Altijd koffie en iets lekkers en netjes in de salon. Havva werkt snel maar netjes 🥰
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Kristin•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig!
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Manon•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend lieve meid, ik kwam binnen met ontzettend dunne nagels en toch wist ze der ding te doen en ze zien er nu weer geweldig uit. Ze luistert goed naar wat je te zeggen hebt en laat je comfortabel genoeg voelen om het te zeggen als je toch iets ziet wat je anders wil. Echt een top salon, ik ga zeker terugkomen!!