Ik krijg vaak complimenten over mijn haar en ik heb door Kelly echt weer vertrouwen gekregen om m’n haar bij haar te laten knippen. Resultaat is altijd perfect. She’s the best ! 🤍
Styling door Kelly•Krullen-knippen
Julyen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Aandacht vd mens. Respectvol naar ouderen. Èn het is er gezellig, gastvrij en professioneel!
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Kuipers•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima service. Grappig dat ik bij het pensioenfeestje was ;-)
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Marijke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn salon, voelt je altijd welkom en Kelly heeft mij weer vaouds goed geknipt. De andere kapsters zijn ook vakkundige knippers.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Ellen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve meiden, altijd een gezellige sfeer, altijd tevreden met het resultaat