Ik kom onderhand al wat jaartjes bij Kelly en ik loop altijd weer tevreden de zaak uit. Bedankt weer, topper!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Carmen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Great attention to detail
Styling door Kelly•Kleuren - uitgroei
R.A.•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn krullen waren door vorige kapper bijna helemaal verdwenen. Kelly heeft het echt goed geknipt, goed geluisterd naar wat ik wilde en advies gegeven. Zelfs na een keer wassen en zonder styling zit m’n haar nu zoveel beter en het krult weer helemaal! Bedankt!
Styling door Kelly•Krullen-knippen
Robin•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt en lekker bakkie koffie gedronken.
Styling door Belinda•Mannen knippen
Hans Smit•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden over Clara! Helaas was dit de laatste keer want ze ging de volgende dag met pensioen. Mooie bos bloemen voor haar meegebracht. Alle klanten kregen een afscheidskadootje van haar: een mooie balpen met haar naam erop en een heerlijke bonbon.