Mijn haar is mega leuk geknipt en verzorgd. Het was helemaal top!
Styling door Kelly•
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn haar graag knippen door Kelly, ze is aardig, gezellig en kan goed knippen
Styling door Kelly•Mannen knippen
Jordi•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Larissa's haarhuis, denk dat dat al meer dan genoeg zegt. Vriendelijke mensen die weten waarover ze praten. Goed en eerlijk advies.