Fijn ontvangen met kopje thee. Goed doorgevraagd naar mijn wensen: bij het wassen of de temp. van het water warmer of kouder mag en bij het knippen goed geluisterd naar mijn wensen en het knippen gefaseerd aangepakt, zodat het nooit ineens te kort wordt.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Styling door Kelly•Mannen knippen
douglas•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapster, denkt met je mee en altijd vriendelijk!