Mijn wimpers zitten weer super mooi, zoals altijd.
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Ashley•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zijn mooi en natuurlijk gezet. Ik ben er heel blij mee!
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Hannah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor me vakantie voor het eerst bij Lash clinic gekomen voor wimperextensions. Oprecht weet ik niet hoe ze dat heeft gedaan maar heel mijn vakantie zagen ze er prachtig uit. Na 3.5 weken zaten er ze nog prima mooi op, dat ben ik niet gewend met mijn vorige ervaringen. Het was eigenlijk eenmalig voor me vakantie, maar ik heb toch een opvul afspraak gemaakt haha. Wil er niet meer zonder. Dankjewel ik ben super blij!💞
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Giulia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben heel blij met me wimpers zeker een aanrader
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Larissa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie salon, schoon en de vibes zijn echt super rustgevend love itt. De wimperstyilste weet echt wat ze doet en ze is heel lief en gezellig. Me vervolg afspraak staat er al in