Woorden kunnen niet omschrijven hoe blij ik ben met deze vrouw. Wimpers zijn echt heel mooi, mooier dan verwacht.
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Nandi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg professioneel en vakkundig! Ze is snel en gezellig! Ik ben blij!
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Gamze•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke meid wimpers blijven goed zitten en zien er heel natuurlijk uit
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
word altijd super goed en lief geholpen.
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Ashley•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is een hele lieve meid en een ervaren wimperstyliste. Ik kom al bijna andethalf jaar bij haar en ben altijd tevreden, nooit problemen gehad. Ik laat al meer dan 10 jaar wimperextensions zetten en zij is gewoon de beste wimperstyliste.