Dit was mijn eerste keer bij Lash & Laser Beauty clinic en ik ben superfijn geholpen en geadviseerd. Tot de volgende keer!
Manon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dame , schone zaak , snel geholpen
Marissa •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al zo vaak bij jullie geweest en elke keer weer super tevreden! Jullie leveren echt topwerk en zorgen altijd voor een fijne sfeer. Altijd een plezier om langs te komen. Echt een aanrader 🤍🤝🏼
Najwa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne energie in de salon, aardig en professioneel personeel. De salon ziet er keurig uit ook de behandelruimte is mooi en schoon